Ƥяσғιℓɛ

Thursday, February 17, 2011

My Birthday !












Assalammualaikum ,Hello , ahad yang lepas hari yang begitu istimewa untuk saya 13th Februari 2011 ! Hari apa tu ? HARI AHAD LA ! bukan .. hari apa yang istimewa tu ? Ooo , mau tau ya ? kalau nak tau mai sini .. kita bisik Ok ............ BIRTHDAY AKU LA !! Oooo , heheeeeeee , yang dijemput .. ramai la gak .. N yang x puas hati tu .. depa pijak belon aku sampai TERpeleot ! Terpeleot ? yeah pecah.. oooo , Ok then .. yang seronok pulak , hahahaaaaa , yang seronoknyer masOk dalam bilik .. eh ? ramai orang baling belon pada kuuu , ! wahahahahah xD .. best ! bilikku penuh dengan ballon .. heheheeeeeeeeee , aida nabilah ! bagi Cadburry ! Yummy , amira hazira , bagi frame ! wahh canteeek , and entah la , ramai yang bagi sampai terlupa pulak ! hahahaha ! Yeah , best ! depa tu .. tangkap gambar kejenyer xP ! yeah Of cOz laa , buat kenangan ! HAHAHAHA ! Ok Bye , nanti kalau ada masa aku pOsted lagi .. 

kalau ada TERsilap ejaan atau apa2 yang menyebabkan anda terasa atau sakit hati ..Minta maaf , saya tiada niat begitu Ok , Selamat Jalan. cheeee cheeee , xD ceramah lak ! Assalammualaikum .

Like And Comment ^^

No comments:

Post a Comment

About Me ?!

Nikon Puzzle

Nikon Puzzle