Ƥяσғιℓɛ

Monday, December 20, 2010

Langkawi :D

Salam , Hey .. semalam saya baru balik Langkawi . Pergi Langkawi 3 hari jer :) . Saya pergi "Makam Mahsuri" , tengok and baca semua kisah dia . Tentulah korang semua kenal "Mahsuri" kan :) . Kesian dier difitnah :( . lepas baca semua kisah2 dia , saya pergi ke belakang untuk tengok rumah dia .. saya tak masuh rumah dia sebab ramai orang . Saya pon pergi ke "Perigi Mahsuri" basuh tangan saya ..SEJUK .. tapi tak sejuk sangat . lepastu saya pon terpandang kedai jual "Air Perigi Mahsuri" . Boleh minum ke nie ? Tentulah boleh sebab dia sudah Diproses . Hee saya pun beli satu botol .. Lepastu pergi Balik hotel .. sebelum pergi hotel .. kami semua pergi kedai coklat .. saya beli cadbury ..sedap :D lepastu balik ke hotel..rehat dulu..lepastu kami semua pergi keluar ..pergi kedai gamat .. ! kami semua pergi kedai gamat sebab Opah saya seorang tukang urut sebab tu la pergi beli gamat .. hehe ..lepastu pergi mana2 tempat beli baju beli macam2 .. Lepastu dah malam kami seua pergi kedai "Idaman Suri" pergi2 ramainyer orang !! huh lepastu saya cakap nak beli hadiah untuk kawan2 hehe lepas habis membeli-belah.. kami semua pergi balik hotel..Hotel dia cantik :) Lantai dia diperbuat daripada kayu ..WOW.. :D lepastu keesokannya kami semua pergi jalan2 pergi beli barang banyak2 .. lepastu waktu petang kami semua pergi "Cable Car" .. Ingatkan naik rupa2 tengok jer sebab ayah saya cakap angin kuat tak boleh naik lagipun petang nak tutup ..Wuuu .. :(  .. lepastu malam pergi rumah kawan mak saya .. lepas puas berjalan kami semua rasa letih and nak tidur kami semua pun nak balik..bila keesokannya  coklat cadbury saya hilang.. CEH.. lepastu pergi mana2 untuk kali terakhir sebab petang nanti nak balik dah :( .. bila dah puas kami semua pergi ketempat ayah saya kerja..Kami semua pergi ke Langkawi ni sebab ayah saya ada kerja disana so senang la kami semua tak sesat ..kadang2 ayah saya bawa kereta..kami semua pergi ke shopping mall sebab .. dalam shopping mall tu ada jeti sebab tu kami pergi kesana..lamanya kami menunggu ke sana.. kami patutnya naik feri pukul 4:45 ..lepastu mereka cakap feri kami lambat sikit dari pukul 4:45 tambah lagi 30 minit..lagi la lambat ..waaaaaa..bila dah 5:15 barulah feri kami sampai..kami naik feri "MV LADA SATU" .. kami masuk2 dalam feri tu .. punya la cantik dalam feri tu..sejukk :D pastu sepanjang perjalanan kami mereka ada tv kami tengok "Senario Asam Garam"..saya dah tengok dah terpaksa tengok sekali lagi..cerita tu lawak :) haha..bila dah sampai rasa tak best..sebab dok best tengok cerita tu :( .. wuu..lepas tu kami balik..kami singgah di rumah mak uda saya.. kami dok sana selama sejam lebih..lepastu kami balik rumah.. :( rasa nak pergi lagi la Langkawi :( .. ok bye sampai disini saja 

                                      Thanks For Reading :D

Like And Comment ^^

No comments:

Post a Comment

About Me ?!

Nikon Puzzle

Nikon Puzzle